Generelt

• Alle medlemmer skal oprette en profil ved "Opret Profil" og tilkøbe et kontingent under Banebooking - "Køb her"
  • Man kan booke baner hver dag mellem 06:00-22:00.
  • Hvert medlem kan booke maks. 3 banebookinger ad gangen. Når en banebooking er afholdt gives denne tilbage til medlemmet.
  • Man kan booke 14 dage frem i tiden.
  • Ved hver banebooking vælges en "Medspiller" som også er medlem.
  • Man må spille med en Gæst maks. 3 gange i løbet af en sæson . Ved banebooking vælges her "Gæst".
  • Det anbefales at lave banebooking fra computer, men det er også muligt at gøre på mobil. Udbyderen af bookingsystemet arbejder på at forbedre banebooking på mobil. Der kan ikke laves banebooking på App.
  • Der modtages en mail ved hver banebooking, som ikke kan fravælges, hvori kode til døre fremgår. Både personen som laver banebookingen og medspiller modtager en mailbekræftelse.

Junior-kontingent

1. Et barn skal have egen profil med brugernavn og password. En forælder eller barnet selv kan oprette profilen.
  2. Hvis man ønsker at indmelde flere børn tilmelder man hvert enkelt barn separat. Dette gøres ved at logge på for hvert enkelt barn og vælge det relevante kontigent under Banebooking - "Køb her". Dette er fremgangsmåden hvis man IKKE ønsker et Familiekontigent.

Familie-kontigent

1. En forælder opretter en profil og tilføjer familiemedlemmer ved "Opret & tilføj familiemedlem".
  2. Herefter vælges det relevante Familie-kontigent under Banebooking - "Køb her"Kontigentet vil hermed være tilføjet til alle familiemedlemmer.
  3. Brugernavn og password er tilknyttet den forælder som opretter familien (den første profil). Andre familiemedlemmer har ikke brugernavn og password. Familien har dermed kun én Profil til at logge ind med. Når der logges ind med denne profil kan man så herefter vælge det familiemedlem som man ønsker at booke en bane på vegne af.